Jegyekből, megrendelésekből, akár megkeresésekből, problémákból a rendszer munkalapokat tud készíteni, ezek pedig hozzárendelhetőek az ügyfelek címeihez.
A munkalapon belül pedig rögzíteni tudjuk, hogy ki milyen feladatot végez el a helyszínen, illetve milyen beszerelést végez.
A kivitelezési helyszínhez különböző fontos tulajdonságok rendelhetőek: milyen router beállítások vannak, vagy akár a villanyóra helye képpel dokumentálva. Ezek a cégek tulajdonságai alapján testre szabhatóak, illetve egyedi információk rendelhetőek hozzá: képes, szöveges formában.
A megrendelésből következő szerelési feladatokat és beszerelésre kerülő eszközöket tudjuk rögzíteni a munkalapon. A helyszínen felmerülő kérések is hozzáadhatóak, illetve kedvezményeket is hozzárendelhetünk. Figyelhető rajta keresztül a munkaidő, szerelési idő, vagy akár a két szerelés között eltelt idő.
A feladat végeztével érintőképernyős eszközön az ügyfél és a szerelő is hitelesítik a munkát digitális aláírással, amit ezt követően az ügyfél e-mail címére küld ki a rendszer. A munkalapon szerepel az összes beszerelt eszköz és elvégzett munka.
Mindez növeli a hatékonyságot, ugyanis minden elvégzett feladat rendkívül könnyen visszakereshető részleteivel együtt akár egy reklamáció, vagy panaszkezelés során, valamint, ha a későbbiekben sor kerül még szerelésre, akkor is gyűjthetünk róla információkat, hogy a korábbi alkalmak során milyen folyamatok valósultak meg.