fbpx
 
FRIK - Humán erőforrás menedzsment
FRIK - Humán erőforrás menedzsment
Munkalap
Munkalap

Munkalap

Jegyekből, megrendelésekből, akár megkeresésekből, problémákból a rendszer munkalapokat tud készíteni, ezek pedig hozzárendelhetőek az ügyfelek címeihez.

A munkalapon belül pedig rögzíteni tudjuk, hogy ki milyen feladatot végez el a helyszínen, illetve milyen beszerelést végez.

A kivitelezési helyszínhez különböző fontos tulajdonságok rendelhetőek: milyen router beállítások vannak, vagy akár a villanyóra helye képpel dokumentálva. Ezek a cégek tulajdonságai alapján testre szabhatóak, illetve egyedi információk rendelhetőek hozzá: képes, szöveges formában.

A megrendelésből következő szerelési feladatokat és beszerelésre kerülő eszközöket tudjuk rögzíteni a munkalapon. A helyszínen felmerülő kérések is hozzáadhatóak, illetve kedvezményeket is hozzárendelhetünk. Figyelhető rajta keresztül a munkaidő, szerelési idő, vagy akár a két szerelés között eltelt idő.

A feladat végeztével érintőképernyős eszközön az ügyfél és a szerelő is hitelesítik a munkát digitális aláírással, amit ezt követően az ügyfél e-mail címére küld ki a rendszer. A munkalapon szerepel az összes beszerelt eszköz és elvégzett munka.

Mindez növeli a hatékonyságot, ugyanis minden elvégzett feladat rendkívül könnyen visszakereshető részleteivel együtt akár egy reklamáció, vagy panaszkezelés során, valamint, ha a későbbiekben sor kerül még szerelésre, akkor is gyűjthetünk róla információkat, hogy a korábbi alkalmak során milyen folyamatok valósultak meg.

Akik már minket választottak

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi is jelenleg azt a Projektirányítási Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot meg tudunk osztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36 70 360 2777

Email: info@projectsystem.eu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022