fbpx
 

Hulladékgazdálkodás támogatása - Kiszámítható havidíjjal

Miért kell ERP rendszer egy hulladékgazdálkodó cégnek?

A hulladékgazdálkodással kapcsolatos törvények változása és a Koncesszor piacra lépése miatt 2023 júliusától szigorodnak az adatszolgáltatási kötelezettségek. Az adatszolgáltatás során várhatóan számos adatot kell szigorúan nyilvántartani, mely adatok és jelentések elkészítéséhez táblázatok helyett egy jól átgondolt ERP (vállalatirányítási) rendszer ideális  Szoftverünkkel könnyedén kezelheti az alábbi feladatokat egyetlen rendszerben:

  • szállítmányozási feladatok – rendszám, megtett kilométer, költségek mérése, munkatársak gépjárműhöz rendelése, logisztika szervezése
  • hulladékbevételezés – vegyes hulladék összsúlya, válogatott hulladék nyilvántartása, kapcsolódó munkafeladatok beosztása
  • gyártási feladatok – bálák készítése
  • számlázás előkészítés
Image
Image

Több lehetőséget is kínálunk, az adatszolgáltatási kötelezettségeken túl!

A Koncesszor felé történő elszámolások és adatátadás mellett nyilvántarthatja egyéb megrendeléseit:

  • érdeklődők nyilvántartása és kimenő ajánlatok kezelése
  • szerződések előkészítése, nyilvántartása
  • egyéb projektek, munkalapok vagy gyártási folyamatok kezelése – igény szerint.

Ezen felül számos modul segíti a mindennapi munkáját, például:

  • munkaidőbeosztás, kötelező munkaidőnyilvántartás, szabadság kezelés
  • naptár
  • feladatkezelő
  • E- ügyfélszolgálat (jegykezelés)

Az összes modul adataiból jelentéseket generálhat a különféle elvárásoknak megfelelően.

Figyelem – koncesszióval kapcsolatos hírekben szóba került az EPR-díj és az ERP-rendszer, a két betűszó hasonlósága miatt felhívjuk a figyelmet, hogy ez két külön dolog.
EPR-díj: Extended Producers Responsibility, azaz kiterjesztett gyártó felelősség – ez egy költség, amelynek részleteit a szabályozások foglalják magukban.

ERP-rendszer: Enterprise Resource Planning, azaz vállalatirányítási rendszer – ez egy szoftver, melynek használata egy kiváló lehetőség a július 1-e után kötelező adatszolgáltatáshoz.

Image

Miért a FRIK ERP a legjobb választás?

A FRIK ERP magyarországi viszonyokra lett tervezve, így magyar logikát követ. Ennek fő előnye, hogy nem kell angol-szász logikára épülő szoftvert megérteni, ugyanakkor ügyfélszolgálatunk is könnyen elérhető. Szoftverünket személyesen tanítjuk be és folyamatos támogatást kínálunk mellé.

Rendszerünk megfelel a törvényben előírt jelentési kötelezettségeknek, így a hatóságok felé akár automatizáltan küldhetőek a kötelező adatok. A törvényi megfeleltetést a jövőben is biztosítjuk ügyfeleink számára.

Egyszeri bevezetés után kiszámítható havi díjon kínáljuk a szoftverünket.

Rendszerünk részben dobozos, azaz fix alapokon és logikai felépítésen működik, de a vállalkozás igényeire szabjuk – legyen szó különleges riportokról, egyedi adatok tárolásáról. Így gyorsan bevezethető, emellett könnyen a cég saját működésére hangolható. Extrák nélkül a bevezetés 2-3 hónap alatt megtörténhet, egyedi igények esetén pedig akár több lépcsőben fejleszthető a rendszer, miközben a kollégák már aktívan használják.

Felhő alapú – biztonságos megoldás, végtelen lehetőséggel

A koncesszor által meghatározott szoftverrel összekötjük az adatokat és biztosítjuk a kötelező adatszolgáltatás automatizálását.

Az ERP rendszer mellé biztonságos és elérhető informatikai hátteret biztosítunk. Rendszerünk megfelel a GDPR-nak és védett titkosítási rendszert alkalmaz az adatok kezelése során. A felhő alapú rendszer előnye, hogy a kollégák akár terepen (mobileszköz vagy tablet) segítségével elvégezhetik a szükséges adminisztrációt – a működéshez az eszközön kívül csak internethozzáférésre van szükség.

A rendszerben gyorsnavigáció és egyszerű beviteli lehetősége segítik a hatékony munkavégzést, hogy az adminisztráció ne menjen a teljesítmény rovására.

Image

2023. július 1-én már készen kell állnia az adatszolgáltatásra!

Nem érdemes várnia, hiszen ahogy írtuk: egy kulcsrakész rendszer bevezetése 2-3 hónap, egyedi fejlesztések nélkül. Ha szeretne nyugodtan neki indulni az új időszaknak, akkor érdemes mielőbb jelentkeznie nálunk egy ingyenes beszélgetésre, bemutatóra.

Rendszerünk árai a szükséges moduloktól és az igényelt testre szabástól függően változnak, egyeztetés után pontos árat küldünk.

Nem hagyjuk magára más fontos kérdésekben sem!

Image

Partnereink segítségével a legtöbb kapcsolódó, újonnan felmerült problémára megoldást kínálunk. A szoftveres megoldáson túl hulladékgazdálkodással kapcsolatos tanácsadást, számviteli szoftvbert, könyvelési megoldásokat, illetve jogi támogatást is adunk.
További információt az eprjelentes.hu weboldalunkon talál.

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi is jelenleg azt a Projektirányítási Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot meg tudunk osztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36 70 360 2777

Email: info@projectsystem.eu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:30-17:30

Péntek: 09:30-16:30

 

opten minosites a hun 2022